graj dalej
lub zamknij
i wybierz inną grę w menu po lewej.
Coraz częściej nasze dzieci wydają odważne opinie czy wręcz sądy i krytyki. Dziecko samodzielnie postrzega otaczający je świat, ale komentuje zdarzenia i ocenia innych ludzi zazwyczaj tak, jak jego bliscy.
Minicykl o paronimach i homofonach cz. 20
Minicykl o paronimach i homofonach cz. 19
Umiejętność liczenia kształtuje się u dzieci dość wcześnie i rozwija przez wiele lat. Wpływ na jej uczenie się mają: przede wszystkim poziom rozwoju intelektualnego dziecka, jego zdolność do nadawania znaczenia sytuacjom oraz wpływ dorosłych, którzy uczą swoje pociechy liczenia obiektów, dodawania i odejmowania na palcach i w pamięci, gdzie jest więcej, a gdzie mniej przedmiotów itp. Najważniejsze są również osobiste doświadczenia dziecka, jego aktywność, gromadzenie własnych doświadczeń metodą prób i błędów.
Minicykl o paronimach i homofonach cz. 18